Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe positionering Vizeum

Onder de noemer ‘Connections That Count’ heeft het tien jaar bestaande mediabureau Vizeum een wereldwijde interne optimalisering…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Managing director (Nederland) Roland Teerenstra zegt dat de optimalisering is ingegeven vanuit de ambitie de contactmomenten tussen klant en consument duurzamer, meetbaarder en effectiever te maken. 'Om succesvol te blijven moet je meegroeien met een veranderende wereld. Het gaat nu meer dan ooit om contacten die tellen, die duurzaam en meetbaar zijn en die daadwerkelijk iets opleveren voor het merk. Want alleen dát genereert extra waarde voor onze klanten, op korte èn lange termijn. We hebben daarom gekeken hoe we onze kennis, onze specialisten en onze onderzoeksmethoden in die veranderende wereld het beste kunnen inzetten.'

related partner content for mobile comes here

Ingrijpende verbeteringen
Voor Vizeum was dat reden wereldwijd een aantal 'ingrijpende' verbeteringen en veranderingen door te voeren. Zo worden vanaf nu internationale projecten niet meer centraal vanuit London geleid, maar vanaf een steeds wisselende plek vanwaar dat project of die klant het meest effectief aangestuurd kan worden.

Daarnaast is Vizeum nieuwe partnerships aangegaan met bedrijven als Social Embassy en Netsociety. 'En door zowel lokaal als wereldwijd alle kennis te koppelen, kan optimaal geprofiteerd worden van de beschikbare expertise binnen het overkoepelende netwerk van Aegis Media.' Verder wordt begonnen met het Consumer Connection System (CCS) onderzoek, om te bepalen hoe social communities voor specifieke merken het beste kunnen worden ingezet.

App
Vizeum introduceert ook een app die het in eigen beheer heeft ontwikkeld. De app laat in real time zien wat een merk binnen een bepaalde sociale omgeving doet: hoeveel mensen praten erover, hoeveel mensen zoeken naar het merk en wat doen ze ermee? Teerenstra: 'Deze connections-app laat niet alleen aan de klant zien wat het effect is van de media-inspanningen maar geeft ons ook inzicht in de effectiviteit van de gegeven adviezen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in