Nieuwe positionering Vizeum


Managing director (Nederland) Roland Teerenstra zegt dat de optimalisering is ingegeven vanuit de ambitie de contactmomenten tussen klant en consument duurzamer, meetbaarder en effectiever te maken. 'Om succesvol te blijven moet je meegroeien met een veranderende wereld. Het gaat nu meer dan ooit om contacten die tellen, die duurzaam en meetbaar zijn en die daadwerkelijk iets opleveren voor het merk. Want alleen dát genereert extra waarde voor onze klanten, op korte èn lange termijn. We hebben daarom gekeken hoe we onze kennis, onze specialisten en onze onderzoeksmethoden in die veranderende wereld het beste kunnen inzetten.'
Ingrijpende verbeteringen
Voor Vizeum was dat reden wereldwijd een aantal 'ingrijpende' verbeteringen en veranderingen door te voeren. Zo worden vanaf nu internationale projecten niet meer centraal vanuit London geleid, maar vanaf een steeds wisselende plek vanwaar dat project of die klant het meest effectief aangestuurd kan worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast is Vizeum nieuwe partnerships aangegaan met bedrijven als Social Embassy en Netsociety. 'En door zowel lokaal als wereldwijd alle kennis te koppelen, kan optimaal geprofiteerd worden van de beschikbare expertise binnen het overkoepelende netwerk van Aegis Media.' Verder wordt begonnen met het Consumer Connection System (CCS) onderzoek, om te bepalen hoe social communities voor specifieke merken het beste kunnen worden ingezet.
App
Vizeum introduceert ook een app die het in eigen beheer heeft ontwikkeld. De app laat in real time zien wat een merk binnen een bepaalde sociale omgeving doet: hoeveel mensen praten erover, hoeveel mensen zoeken naar het merk en wat doen ze ermee? Teerenstra: 'Deze connections-app laat niet alleen aan de klant zien wat het effect is van de media-inspanningen maar geeft ons ook inzicht in de effectiviteit van de gegeven adviezen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid