Overslaan en naar de inhoud gaan

Molenaar waarschuwt marketeers

De marketeer moet opnieuw gaan nadenken over zijn vak en dringend terugkeren naar waar het allemaal om behoort te gaan: de wensen van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die waarschuwing uitte professor Cor Molenaar gisteren bij de opening van de DMSA Marketingdagen in Groningen. Volgens Molenaar is de markteer door de sterk toegenomen invloed van de techniek op het marketingvak niet alleen het zich op de consument kwijt geraakt, maar is hij ook een belangrijk deel van de controle kwijtgeraakt aan het vakgebied van ict-ers. Hij ziet nog wel kansen voor het dm-vak, 'maar alleen als we bereid zijn te veranderen'. De stagnerende economie heeft in die zin een positief effect, voorzover dit niet leidt tot draconische besparingen - 'anorexiamanagement' - maar tot een hernieuwde belangstelling voor het individu.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in