Merk 'Holland' scoort niet
Nederland is als merk niet erg populair. Italië is het beste Europese merk, Australië verkoopt zichzelf het best in de wereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een ranglijst van merkbeoordelaar Future Brands. Nederland scoort op deelgebieden wel goed, zoals met (openbaar)vervoer en politieke vrijheid. Op dat vlak heeft Nederland zelfs het beste imago in de wereld. Qua nachtleven staat Nederland op plek acht, met milieubewustzijn op plek tien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar op andere gebieden scoort Nederland volgens Future Brands niet, ook niet als het om cultuur, historie, vriendelijkheid, en zakenklimaat gaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Het Parool.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid