Overslaan en naar de inhoud gaan

Lossere samenwerking Kobalt en MM&MO

Kobalt en MM&MO hebben hun samenwerking een andere vorm gegeven. Niet langer is sprake van een exclusieve samenwerking tussen de twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze verandering is een reflectie van de wens van veel klanten van Kobalt en MM&MO om de zelfstandigheid en objectiviteit van met name MM&MO in haar dienstverlening te handhaven. Opdrachtgevers kunnen volgens de twee bureaus nu meer aangeven op welke manier zij hun relatie met MM&MO vorm willen geven.

related partner content for mobile comes here

De partijen benadrukken dat het losser worden van de samenwerking niets te maken heeft met de inhoudelijke effectiviteit en resultaten. Marc Stubbé van Kobalt: ‘MM&MO heeft zo’n specifieke expertise op ICP, Branded Content en Marketing Communicatie gebied en daarom blijven we graag met ze samenwerken. Wel zien ook wij de behoefte om meer gedisciplineerd met onze regelmatig verschillende rollen voor adverteerders om te gaan. Vandaar dat we op die basis onze relatie hebben aangepast.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in