Overslaan en naar de inhoud gaan

Geheim of stiekem

De afdeling geheim- en stiekemmarketing; het is even wennen, maar wel een leuke voor goede vrijdag. Want liet Playboy nu deze week de de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afdeling geheim- en stiekemmarketing; het is even wennen, maar wel een leuke voor goede vrijdag. Want liet Playboy nu deze week de (inmiddels fraai aangepast) stiekem expres lekken?

related partner content for mobile comes here

Bedenkt u het antwoord zelf maar. Het leverde veel gratis publiciteit op. voortaan negeren dus?

Een leuk voorbeeld van geheimmarketing is dat van die gebruikt om publiek te trekken.

Om berichten te krijgen over concerten moeten leden van MySpace een contact aan hun lijst toevoegen die 'SecretShow' heet, en ze moeten dat contact ook in hun 'top 8' vermelden zodat het op de voorpagina van hun profiel komt.

Het is eigenlijk een vorm van mond-tot-mond reclame, maar na een serie concerten blijkt dit een groot succes te zijn. het draagt bij aan het 'koele' imago van MySpace.com, dat momenteel, ook al door de bewegingen van moeder Fox, door marketeers een van de best in de gaten gehouden sites is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in