LOI wil dat Nederlanders in 2017 professionele doelen stellen


Met het nieuwe thema ‘Doelen stellen’ geeft LOI verdere invulling aan de in 2015 gestarte merkcampagne 'Groei Door'.
Hiermee wil LOI mensen 'stimuleren en ondersteunen om zich in hun werk te blijven ontwikkelen en doelen te blijven stellen. Juist als je al op een bepaald punt in je carrière zit.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne begint zaterdag 31 december.
De campagne zal in 2017 verder ingevuld op tv, radio, online en de socialemediakanalen zoals LinkedIn.
LOI - Doelen Stellen '40 TVC
Credits
Klant: LOI (Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot)
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven
Strategie: Bastiaan Weers
Account:Ole Christern, Astrid Witteveen, Vera van Dam
RTV Producer: Guy van der Hoop
Productiemaatschappij: 100% Halal
Regisseur: Mea de Jong
Productie: Judith Engels
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid