Overslaan en naar de inhoud gaan

Lipton: ‘Grootste inruilactie ooit’

Unilever-merk Lipton begint vandaag met een actie onder het motto ‘proef en overtuig jezelf’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever gaat bij 200.000 huishoudens langs de deuren om een theeverpakking, aangebroken of niet, in te ruilen tegen twee pakjes thee van Lipton naar keuze. Het doel is om mensen op een makkelijke en ludieke manier kennis te laten maken met de smaak van Lipton thee. Het thema is ‘proef en overtuig je zelf’. Daarnaast worden er ook nog 3,4 miljoen samples verspreid via supermarkten, beurzen en dergelijke.

related partner content for mobile comes here

Nils van Dam, hoofd marketing Unilever Benelux zegt over de actie: ‘De schaal correspondeert met onze ambitie. We willen veel Nederlanders in contact brengen met Lipton thee. We geloven in de kwaliteit van dit concept van laten proeven. Als je topkwaliteit hebt, dan overtuig je door de smaak.’

Het huidige marktaandeel van Lipton is 10 procent. DE is nog altijd marktleider met een marktaandeel van 54 procent. Lipton groeide volgens Van Dam het laatste jaar met 22 procent. Van Dam: ‘Die steile groeicurve willen we vasthouden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in