Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzendtermijn Dutch Marketing Awards geopend

Winnaars worden 30 maart 2017 bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Alle professionals in marketing worden opgeroepen kandidaten aan te dragen voor de . Tijdens de Dutch Marketing Awards eren marketeers samen met de beroepsorganisaties NIMA, PIM, MEC én Adfo Groep het beste wat marketing-Nederland op dit moment te bieden heeft.

related partner content for mobile comes here

We reiken awards uit in zes categorieën:

  • Start Up of the Year
  • Scale Up of the Year
  • Company of the Year
  • Internal Branding Company of the Year
  • Marketing Talent of the Year
  • Marketeer of the Year

Het kan vanaf nu! Alle personen en organisaties die aan de jury worden voorgelegd worden – mits voorzien van een korte toelichting - behandeld en besproken, waarna er per deeljury een aantal genomineerden wordt aangewezen.

Wie worden de opvolgers van het Bijenkorf, Dopper, Vandebron en Henk Jan Beltman van Tony’s Chocolonely? Inzenden kan tot 18 november 2016. .

De i worden dit jaar beoordeeld door zes kundige vakjury&;s, onder leiding van de juryvoorzitters:

Erik van Engelen (Eneco) - Start Up of the Year
Marc van Eck RM (Business Openers) - Scale Up of the Year
Marjolijn Meynen (De Bijenkorf) - Company of the Year
Guy van Liemt RM (van Liemt Marketing) - Internal Branding Company of the Year
Marc Lamers (Wageningen UR) - Marketing Talent
Elsbeth Eilander (Adfo Groep) - Marketeer of the Year

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in