Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Nederland helpt Julien in zijn zoektocht naar de liefde

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Julien is op zoek naar het leuke meisje dat hij zag tijdens zijn werk. Het meisje werkt op het hoofdkantoor van de ING, daarom schakelt Julien het ING webcareteam in om haar te vinden. Wat volgt is een grootse zoektocht waar zelfs Cupido aan meewerkt. 

related partner content for mobile comes here

 

1. Julien doet deze romantische oproep aan .

 

2. ING schakelt daarom Cupido in om haar te vinden.

 

3. Ook de webcaremedewerkers zetten alles of alles om het meisje te vinden.

 

4. Op het ING kantoor wordt de oproep gedeeld.

 

5. Er worden al personen genoemd.

 

6. Maar sommigen vallen meteen af.

 

7. Net als Roelie hopen wij op een goede uitkomst.

 

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in