Overslaan en naar de inhoud gaan

'Imagocampagnes vaak niet onderscheidend'

Imagocampagnes op de arbeidsmarkt zijn vaak niet onderscheidend. Dat meldt Maqer (specialist in e-recruitment en bedrijfcultuur) naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ondanks de nadruk die communicatiebureaus leggen op 'branding' in arbeidsmarktcommunicatie, is de diversiteit in bedrijfsimago's onder middelgrote ondernemingen ver te zoeken, stelt Maquer. Zo presenteren 24 van de 44 bedrijven in 'Het Carriere Jaarboek 2001' zich als bedrijf met een 'informele cultuur'. Verder gaan 26 bedrijven prat op hun 'dynamische cultuur' en 21 bedrijven noemen zich 'resultaatgericht'. Die eenvormige presentatie gaat volgens het bureau ten koste van de aantrekkelijkheid van middelgrote ondernemingen voor werkzoekenden. Alleen multinationals en bedrijven met een AEX-notering zouden kunnen volstaan met een algemeee bedrijfsimago.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in