Overslaan en naar de inhoud gaan

HotSMS komt in Italiaanse handen

Buongiorno neemt de Nederlandse aanbieder van sms-reclame en sms via internet HotSMS over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de overname is een bedrag gemoeid van 4,3 miljoen euro. Het huidige managementteam van HotSMS blijft ook na de overname actief voor het bedrijf, dat zorgt voor de ontwikkeling en implementatie van (internationale) mobile advertising en marketing campagnes.

related partner content for mobile comes here

Sinds de start in 2000, heeft HotSMS voor uiteenlopende klanten mobile advertising campagnes uitgevoerd, gebaseerd op onder andere ruim 1.200.000 geregistreerde gebruikers van . Ook werkt HotSMS nauw samen met vrijwel alle Nederlandse reclame- en mediabureaus voor het ontwikkelen van creatieve mobiele marketing concepten op basis van sms, MMS, mobile video, mobile games en mobile tickets.
’Het mobiele spectrum is inmiddels zeer breed. De technologische ontwikkelingen op het mobiele vlak volgen elkaar snel op. Alle mogelijkheden en toepassingen in de context van marketing mogelijkheden zullen in onze visie leiden tot een ’mobile lifestyle’, waarbij gebruiksvoorwerpen en handelingen samensmelten in één apparaat: de mobiel’, zegt managing director Ruben Troostwijk van HotSMS

Buongiorno is een multinational op het gebied van digital entertainment en wereldwijd actief op het gebied van mobile value added services.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in