Overslaan en naar de inhoud gaan

FedEx Express gaat viraal

FedEx Express, een dochteronderneming van FedEx Corp. en 's werelds grootste expres-service, heeft vandaag een virale campagne gelanceerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FedEx Express, een dochteronderneming van FedEx Corp. en 's werelds grootste expres-service, heeft vandaag een gelanceerd in Europa, de Verenigde Arabische Emiraten en India.

related partner content for mobile comes here

De campagne is bedoeld om de bekendheid van de merknaam te vergroten.

De campagne is opgezet rond vijf 'humoristische reclamespotjes' en is gericht op junior managers, managers uit het middenkader, secretaresses en administratieve medewer-kers.

Paul Evans, Vice President Marketing en Communicatie in EMEA, zegt er het volgende over:

'Met deze campagne kunnen we op een nieuwe en innovatieve wijze niet alleen de merknaam FedEx promoten maar ook onze services bij een breed publiek onder de aandacht brengen. De lancering van de website met de spotjes is inmiddels al een groot succes. In de eerste weken hebben we al meer dan 102.000 hits gehad.'

Leuk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in