FedEx Express gaat viraal


FedEx Express, een dochteronderneming van FedEx Corp. en 's werelds grootste expres-service, heeft vandaag een virale campagne gelanceerd in Europa, de Verenigde Arabische Emiraten en India.
De campagne is bedoeld om de bekendheid van de merknaam te vergroten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is opgezet rond vijf 'humoristische reclamespotjes' en is gericht op junior managers, managers uit het middenkader, secretaresses en administratieve medewer-kers.
Paul Evans, Vice President Marketing en Communicatie in EMEA, zegt er het volgende over:
'Met deze campagne kunnen we op een nieuwe en innovatieve wijze niet alleen de merknaam FedEx promoten maar ook onze services bij een breed publiek onder de aandacht brengen. De lancering van de website met de spotjes is inmiddels al een groot succes. In de eerste weken hebben we al meer dan 102.000 hits gehad.'
Leuk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid