Overslaan en naar de inhoud gaan

Den Haag wint Reputatiemanagement Award 2014

Hofstad krijgt prijs onder meer voor prestaties tijdens Nuclear Security Summit
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gemeente Den Haag is vandaag uitgeroepen tot winnaar van de Reputatiemanagement Award 2014. Volgens juryvoorzitter Peter Kerkhof kreeg de hofstad de prijs onder meer omdat de gemeente &;zichzelf en Nederland nadrukkelijk op de wereldkaart gezet met de Nuclear Security Summit. Maar ook op andere kleinere dossiers heeft zij met oog voor de vaak tegengestelde belangen van betrokkenen de juiste afwegingen gemaakt&;. De afgelopen maand hebben 618 reputatieprofessionals gestemd op een van de vijf door een onafhankelijke jury gekozen finalisten: ONVZ Zorgverzekeraar, Natuurmonumenten, gemeente Den Haag, &samhoud of De Rechtspraak. 

related partner content for mobile comes here

Na een spannende laatste week, waarin de finalisten elkaar op de hielen zaten, is de gemeente Den Haag er volgens reputatieprofessionals het afgelopen jaar het best in geslaagd de reputatie onder een brede groep stakeholders te verbeteren. Joost Galema gaf namens de winnaar van vorig jaar – Vodafone – de wisselbokaal door aan Ernst van den Berg van de gemeente Den Haag.

Een opvallend verschil ten opzichte van vorig jaar is dat vier van de vijf finalisten opereren binnen de publieke sector.

Het is de tweede keer dat de Reputatiemanagement Award is uitgereikt. De initiatiefnemers Motivaction, Duijvestijn Communicatie & Reputatie (DCR) en StakeholdersLab vonden het noodzakelijk een alternatief te bieden voor de vele awards die er al zijn op het gebied van reputatie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in