Overslaan en naar de inhoud gaan

De perslijst: eerste PR-database

Het Amsterdamse bedrijf De Perslijst heeft een speciale mediadatabase voor PR-gebruik ontwikkeld. Hierin staan alle media voor het grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In plaats van een lijst met duizenden titels te bieden waar tijdschriften die niets met elkaar te maken hebben op alfabetische volgorde bij elkaar staan, biedt De Perslijst een database met alle media voor het grote publiek. Bijzonder is dat van elke journalist het specialisme staat vermeld met daarbij de contactgegevens. Er zijn meer dan veertig rubrieken waarop printmedia, radio- en tv-programma’s kunnen worden geselecteerd.

related partner content for mobile comes here

‘Wij leveren precies hetgeen waarnaar een PR-afdeling op zoek is: namen van journalisten en het onderwerp waarover zij schrijven. Zo komt het juiste bericht bij de juiste persoon terecht. Dit overigens ook tot blijdschap van journalisten die zo worden gevrijwaard van persberichten waarin zij absoluut niet zijn geïnteresseerd’, aldus Jeroen Goeman Borgesius van De Perslijst.

De Perslijst is ontstaan uit een PR-bureau dat ontevreden was over het aanbod van databases. Het zelf bijhouden werd een steeds grotere klus en dus er een apart bedrijf van gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in