Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatieprofessional kiest vaker voor overheid

De animo onder communicatieadviseurs om bij de overheid te gaan werken neemt sterk toe ten koste van banen in het bedrijfsleven. Oorzaken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Mikah de Waart, directeur van United Capacity, is het een logische ontwikkeling dat communicatieadviseurs vaker voor de overheid kiezen.'De communicatie bij de overheid is veel zuiverder. Er wordt niet als eerste op de communicatie-uitgaven bezuinigd zodra het even iets minder gaat. Hierdoor kan de adviseur zich veel meer vakinhoudelijk ontwikkelen.'

related partner content for mobile comes here

United Capacity, de grootste detacheerder en wervingsorganisatie voor communicatiespecialisten, heeft deze ontwikkeling geconstateerd in het eigen bestand van 20.000 kandidaten. Maar ook communicatiespecialisten die niet door hen zijn bemiddeld, zijn hierin betrokken. De Waart: 'We onderhouden regelmatig contact met alle mensen die zich bij ons hebben ingeschreven. Door die band geven ze aan ons door waar ze terechtkomen.' Een deel van deze doelgroep heeft United Capacity geïnterviewd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in