Commerciëlen hebben 50 procent marktaandeel
De commerciële zenders hadden in week 49 precies de helft van de kijkersmarkt in handen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 noteerde een marktaandeel van 19 procent, RTL5 4 procent en Yorin 6 procent. De SBS-zenders SBS6 (11 procent), Net5 (6 procent) en V8 (4 procent) vervolmaakten de 50 procent marktaandeel voor de (grote) commerciële zenders. De publieke omroepen behaalden gezamenlijk 35 procent. Het best bekeken werd weer het NOS Journaal (20.00 uur) op zondag met 3,255 miljoen kijkers. Baantjer (RTL4) was tweede met 2,955 miljoen kijkers voor Kopspijkers (Vara) met 2,905 miljoen belangstellenden. Daarna volgt Studio Sport (zondag 19.00 uur) met 2,86 miljoen en Idols (RTL4) met 2,265 miljoen. Bron: Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek (KLO).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid