Overslaan en naar de inhoud gaan

Carat voor tiende keer op rij nummer 1 in RECMA rapport

Recma komt tweejaarlijks met een rapport met de stand van zaken bij mediabureaus die onder een holding vallen en de holding zelf. Voor dit…
Dentsu Aegis Network

We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland. 

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Carat heeft voor de tiende keer op rij de nummer één positie behaald binnen de EMEA regio in het RECMA rapport binnen de kwalitatieve ranking. CARAT loopt tevens in op de nummer twee met een verschil van 17% .
Ook in Nederland heeft CARAT het afgelopen jaar goed gepresteerd. Zo mocht het onder andere Iens, Hudsons Bay en Adyen als nieuwe klant verwelkomen.

Tim van der Bilt, Managing Director Media Brands voor DAN Nederland voegt toe: “De sterke RECMA cijfers onderschrijven de strategie van DAN als geheel en van CARAT in het bijzonder. Door de combinatie van de sterke lokale wortels van CARAT met de brede marketing communicatie expertise in het netwerk van Dentsu Aegis Network, zijn wij in staat onze klanten te helpen navigeren in een razendsnel veranderende digitale wereld. Onze recente acquisitie van Oxyma, a Merkle company, zorgt voor een verbreding van het portfolio van diensten in Nederland waarmee CARAT haar klanten nog vollediger kan assisteren.’’

Vizeum
Vizeum, ook onderdeel van DAN,  is door RECMA uitgeroepen als ‘s werelds nummer één netwerk voor groei van het aantal nieuwe klanten in 2017. Vizeum heeft in 2017 met 29,1 procent veruit de grootste groei laten zien in omzet uit haar activiteiten. De accounts van Vizeum hebben gezorgd voor meer dan $1 miljard aan netto nieuwe bedrijfswinsten. Vizeum laat hiermee 17 andere internationale mediabureaus achter zich.
In Nederland won Vizeum Rituals in 2017. In 2018 werd Afterpay klant. Internationale klanten zijn onder andere AInBev, IKEA, Shiseido, BMW, Burberry, Sonos, Total en Burger King
 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Dentsu Aegis Network

We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland. 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in