Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandbarometer: Vertrouwen is geen recht

De vier grote Nederlandse banken (Rabo, ING, ANB-Amro, SNS) staan opnieuw prominent in de top van de Brandbarometer van Clipit. Met dank…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier grote Nederlandse banken (Rabo, ING, ANB-Amro, SNS) staan opnieuw prominent in de top van de Brandbarometer van Clipit. Met dank aan de prominente berichtgeving over de langverwachte stresstest. Getest werd of de banken ten onder gaan bij een nieuwe economische terugval of dat ze beter in staat zijn zware tegenvallers (zelf) op te vangen. Een PR-stunt of een serieuze poging het geschade vertrouwen te herstellen?

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in