Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandbarometer: Aegon: van woorden naar daden

Aegon is hoogste binnenkomer in de laatste Brandbarometer van Clipit. Aegon dankt de 14e plek niet alleen aan het nieuws over de versneld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aegon is hoogste binnenkomer in de laatste Brandbarometer van Clipit. Aegon dankt de 14e plek niet alleen aan het nieuws over de versneld terugbetaalde staatssteun, maar vooral door de woekerpolisaffaire, die de bankverzekeraar steeds blijft achtervolgen. Sorry zeggen alleen is niet genoeg, zo bleek nogmaals toen Aegon samen met de andere grote verzekeraars tekst en uitleg mocht komen geven in de Tweede Kamer.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in