Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com en NS winnen de Stakeholder Management Award 2018

Winnaars laten ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ, achter zich
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bol.com  en NS zijn de winnaars geworden van de eerste editie van de Stakeholder Management Award. Deze vakprijs voor communicatieprofessionals wordt uitgereikt aan de organisaties die het afgelopen jaar het meest creatief, innovatief en succesvol hebben gewerkt aan de relaties met hun doelgroepen en belanghebbenden. 

related partner content for mobile comes here

De Stakeholder Management Award is de nieuwe naam voor de Reputatie Management Award die sinds 2013 werd uitgereikt.

Stimuleren professionalisering

De twee winnaars zijn voortgekomen uit een selectie van de juryleden en vervolgens een stemming door vakmensen. Bol.com (profit) en NS (non-profit) lieten de andere finalisten, ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ, achter zich.

Het doel van de Stakeholder Management Award is het stimuleren van verdere professionalisering van het vakgebied en het delen van best-practices. De jury was onder de indruk van de organisaties die opgingen voor de award.

De onafhankelijke jury stond onder leiding van voorzitter Klaske de Jonge, director public affairs & communications van de Coca-Cola Hellenic Bottling Company

Op de openingsfoto de winnaars van Bol.com, met tweede van links juryvoorzitter Klaske de Jonge

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in