Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Bed komt met nieuw campagnethema

Geen Retteketet meer voor de beddenretailer, maar een nieuwe pay-off.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het thema wordt: 'Op een dag word je wakker en denk je… ik wil een Beter Bed'.

In verschillende commercials worden bijzondere momenten in het leven uitgelicht waarop mensen beseffen dat ze echt toe zijn aan een goed, of eigenlijk een beter bed. 

related partner content for mobile comes here

Credits

Verantwoordelijk bij Beter Bed

Karen Kraima, Manager Marketing

Sharon van Kempen, Senior Marketing Coördinator

Ilse Peene, Art Director Beter Bed

Verantwoordelijk bij BeyenMeyer

Frank Jockin, Art director

Nick Hoogveldt, Copywriter

Roeland Verboom, Creatieve Directie                

Lodewijk van der Peet, Strategie

Joshua Hartman, Projectmanager

Merel de Zeeuw, RTV producer

Verantwoordelijk bij productiemaatschappij MacGyver

Rinie Jansen,  Producer

Arjaan Hamel, Regie

Allard Zoetman, Edit

Daniel Gallenkamp, DOP

Verantwoordelijk bij muziekstudio Ambassadors 

Sebastiaan Roestenburg en Ed Meijaard

Manuela Kemp, Voice-over

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in