Overslaan en naar de inhoud gaan

Banen weg bij CBS Outdoor

CBS Outdoor gaat voor de komende jaren zijn productportfolio herzien. De nieuwe strategie betekent dat er banen geschrapt worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op alle afdelingen wordt het personeelsbestand teruggebracht. Het bedrijf heeft overeenstemming bereikt met zowel de vakbond CNV Dienstenbond als de Ondernemingsraad over de inzet van een outplacementtraject voor de betrokken werknemers. CBS Outdoor verwacht de reorganisatie voor het einde van het jaar afgerond te hebben.

related partner content for mobile comes here

CBS Outdoor wil voor de komende jaren zijn productportfolio herzien en zich concentreren op het verder ontwikkelen van drie kerngebieden: abri’s en billboards, vervoersreclame en innovatieve, digitale outdoor media. Er is hierbij kritisch gekeken naar alle producten op basis van kwaliteitsbijdrage en kosten. CBS Outdoor kiest voor gerichte groei op omzet en rendement die noodzakelijk is om 'een blijvend kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan zijn klanten te kunnen bieden' met een concurrerende prijsstelling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in