Overslaan en naar de inhoud gaan

Advance en Sanoma starten qt.nl

Advance en Sanoma Uitgevers komen met het interactieve concept www.qt.nl. Via deze site krijgen deelnemers voorgerekend hoeveel 'Quality…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concept wordt deze zomer geïntroduceerd in combinatie met print en televisie. Via de kan na het invullen van een vragenlijst exact voorgerekend worden hoeveel 'Quality Time' er in een dag zit. Die uitslag kan voor veel mensen confronterend zijn, denken de initiatiefnemers. Na afloop van de test krijgen de kandidaten per mail advies op maat om het aandeel 'Quality Time' in hun dag te vergroten.

related partner content for mobile comes here

Quality Time richt zich om te beginnen op vrouwen van gemiddeld 35 jaar omdat uit onderzoek is gebleken dat deze doelgroep het meest behoefte heeft aan meer Quality Time in hun leven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in