ZenithOptimedia voorspelt Europese groei
De Europese reclamemarkt groeit in 2005 met 4,4 procent ten opzichte van dit jaar. In 2006 is er een groei van 5,1 procent, voorspelt…
Daarmee groeit de Europese reclamemarkt in 2005 harder dan in de Verenigde Staten. Ook Azië, het Midden Oosten, Rusland en Turkije zijn volgens het mediabureau sterke groeiers.
In Europa is er herstel van de Britse, Franse, Duitse en Italiaanse markt en in Spanje is de groei in lijn met de krachtige economie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Latijns-Amerikaanse markt wordt ‘zwak’ genoemd. Wisselkoersschommelingen en politieke instabiliteit zijn daar de oorzaak van.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBron: Media & Marketing Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid