Overslaan en naar de inhoud gaan

Yunomi trekt 2 miljoen bezoekers

Meer dan 750.000 vrouwen plaatsten reacties en artikelen op vrouwenplatform Yunomi. Unilever spreekt van een succes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In juni lanceerde Unilever in samenwerking met Microsoft Advertising en Sanoma Uitgevers het vrouwenplatform . Het concern is tevreden met het resultaat dat in het eerste half jaar is behaald. Het aantal bezoekers dat de site noteerde was meer dan 2 miljoen, het aantal participanten meer dan 750.000. Ivonne Boumeester, Manager Consumer Relationships Unilever Benelux: ‘Yunomi is in korte tijd uitgegroeid tot een platform dat veel vrouwen dagelijks raakt en inspireert.’ Volgens Bouwmeester hebben de kwantitatieve doelstellingen die zijn gesteld een langere horizon dan de eerste 6 maanden. Vooralsnog voldoet het platform boven verwachting aan de doelstellingen in zowel Nederland als België.

related partner content for mobile comes here

bij de introductie van Yunomi zegt Bouwmeester serieus te nemen. Maar Unilever laat zich volgens haar primair leiden door de reacties van consumenten. Bouwmeester: ‘Daar doen we het tenslotte voor. En die reacties zijn overtuigend positief.’ Bouwmeester heeft vertrouwen in de continuïteit van Yunomi. Specifieke plannen voor het komend jaar rond het platform doet Bouwmeester niet uit de doeken, maar ze kondigt wel aan: ‘We zullen de Yunomi-community volgend jaar blijven verrassen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
martin garix

I really enjoyed played this play fireboy and watergirl online free,first time i have no any idea for this game,so friends that is very trusted and interested online game http://fireboywatergirl.me i am also play any time and any where.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in