Waakhond bekritiseert campagne Rover
De Britse Advertising Standards Authority stelt de campagne van MG Rover niet op prijs. Volgens de instantie promoot de autobouwer onveilig…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De foto’s in de reclamecampagne getuigen hiervan. De MG Z zoeft voorbij langs borden met snelheidsbeperkingen en je ziet een toerenteller die overuren maakt. Rover gedraagt zich onverantwoordelijk en promoot onveilig rijden, aldus de reclamewaakhond.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
MG Rover is zich van geen kwaad bewust. Volgens het bedrijf speelt de advertentie in op het sportieve verleden van het merk en laat het zien dat het ‘enorm leuk’ is in een MG te rijden. De advertentie heeft zowel in de Britse landelijke dagbladen als in een mailcampagne gestaan. (Bron: zibb.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid