Overslaan en naar de inhoud gaan

Waakhond bekritiseert campagne Rover

De Britse Advertising Standards Authority stelt de campagne van MG Rover niet op prijs. Volgens de instantie promoot de autobouwer onveilig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De foto’s in de reclamecampagne getuigen hiervan. De MG Z zoeft voorbij langs borden met snelheidsbeperkingen en je ziet een toerenteller die overuren maakt. Rover gedraagt zich onverantwoordelijk en promoot onveilig rijden, aldus de reclamewaakhond.

related partner content for mobile comes here

MG Rover is zich van geen kwaad bewust. Volgens het bedrijf speelt de advertentie in op het sportieve verleden van het merk en laat het zien dat het ‘enorm leuk’ is in een MG te rijden. De advertentie heeft zowel in de Britse landelijke dagbladen als in een mailcampagne gestaan. (Bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in