Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Gruijthuijsen algemeen directeur ANP

Algemeen directeur Luc van Gompel vertrekt per 1 juli bij het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP). Zijn opvolger is Erik van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Gruijthuijsen blijft voorlopig ook hoofdredacteur, tot later dit jaar een opvolger is aangesteld.

related partner content for mobile comes here

Nadat de kranten in 2007 hun laatste aandelen in het ANP hadden verkocht, werkte Van Gompel sterk aan de positionering van het ANP als een zelfstandige onderneming. Zo groeide het ANP in sectoren buiten de media, bijvoorbeeld met het verzamelen en uitleveren van allerlei digitale informatiediensten en in opdrachtvideo.

Van Gruijthuijsen zal het ANP leiden met commercieel directeur John van der Putten, die voor zijn komst naar het persbureau in 2009 onder meer directeur Interactive was bij Endemol en managing director bij Eyeworks International.

Van Gruijthuijsen was voor zijn overstap naar het ANP hoofdredacteur van Het Parool.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in