Overslaan en naar de inhoud gaan

Value Zipper introduceert landelijke folderkrant

De ZomerPUZZELkrant is een landelijke folderkrant op tabloidformaat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Comceptum verzorgt de productie en Value Zipper is verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie. De partijen werken samen omdat ze beiden geloven in de kracht van een landelijk folderkrant met een hoog bereik in combinatie met een hoge engagement van puzzels.

related partner content for mobile comes here

Arnoud van der Valk, Business Development Director van Value Zipper: &;Huis-aan-huis folders zijn nog altijd een zeer succesvol middel om in te zetten. 96 Procent van de Nederlanders leest wel eens folder en 80 procent komt hierdoor in actie (bron: NOM Folder Monitor 2015). Het is daardoor een ideaal middel voor partijen die hun aanbiedingen en producten onder de aandacht willen brengen van een enorme groep Nederlanders.&;

Daarnaast blijken Nederlanders gek op puzzelen en op voordeel. Meer dan 65 procent van de Nederlandse bevolking boven de 15 jaar puzzelt (bron: NIPO). &;Dat wil zeggen dat in maar liefst in 4,9 miljoen huishoudens wel eens iemand een puzzel maakt.&;

Elke advertentiepagina in de ZomerPUZZELkrant wordt voorzien van een bij uiting of adverteerder passende puzzel.

De eerste landelijke ZomerPUZZELkrant valt op dinsdag 21 juni 2016 bij ruim 6,1 miljoen huishoudens op de deurmat.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in