Overslaan en naar de inhoud gaan

'Sport' aan het woord in merkcampagne voor Intersport

De sportwinkel lanceert voor het eerst een merkcampagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sportwinkel Intersport lanceert voor het eerst een eigen merkcampagne: ‘Sport to the people’. In de campagne laat het merk ‘de sport’ aan het woord.

related partner content for mobile comes here

De voice-over is de stem van ‘de sport’. In beeld zie je mensen die ieder op hun eigen manier met sport bezig zijn. De campagne is het komend jaar te zien en horen op televisie, radio, online en in buitenreclame.

Voor alle sporters

De reclame moet laten zien dat Intersport voor alle sporters is. Yildiz de Leeuw, marketing- en communicatiecoördinator: ‘Wie je ook bent, op welk niveau je ook speelt en wat je drijfveren ook zijn: wij helpen jou sport te ervaren zoals jij dat wil.’

De campagne is gemaakt door bureau Triple Double en productiemaatschappij Cake Film. Michel van Grunsven van Triple Double: ‘We  werken al vier jaar voor Intersport. Met deze campagne willen we laten zien hoe sport in communicatie het merk verder kan versterken.’ 

Credits:

Verantwoordelijk bij INTERSPORT: Jan Willem Juffer, Yildiz de Leeuw, Mitchel Dijkstra
Concept: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt
Strategie: Guido Klomp
Account: Gershom Mulder
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regie: Madja Amin
Fotografie: Sophie Hemels
Producer: Jolanda de Boer
Geluid: Audentity
Online & Grading: Captcha!
Mediabureau: More Media Group

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in