Overslaan en naar de inhoud gaan

Redelijk stabiel jaar dm-bureaus

De bedrijfsresultaten van de dm-bureaus zijn in 2001 redelijk stabiel gebleven. Juist in economisch mindere tijden neemt actiemarketing een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een bedrijfsenquête waarvan de DMSA en de VEA vorige week de resultaten presenteerden in Vak Zuid in Amsterdam. Alle aanwezige bureaudirecties spraken tijdens de bijeenkomst wel hun zorgen uit over de resultaten van het eerste kwartaal van dit jaar. Uit de cijfers blijkt dat de daling van de bedrijfsresultaten onder de bij de DMSA aangesloten bureaus 9 procent was. Onder de leden van de VEA is dat een daling van 13 procent. De kleinere dm/actiebureaus deden het iets beter dan de kleinere thema/adviesbureaus. De bureaudirecties maken zich zorgen over het komende jaar. Er werd geconcludeerd dat de DMSA-bureaus snel en flexibel zullen moeten reageren op de vraag naar ROI op de reclamegulden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in