Redelijk stabiel jaar dm-bureaus
De bedrijfsresultaten van de dm-bureaus zijn in 2001 redelijk stabiel gebleven. Juist in economisch mindere tijden neemt actiemarketing een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een bedrijfsenquête waarvan de DMSA en de VEA vorige week de resultaten presenteerden in Vak Zuid in Amsterdam. Alle aanwezige bureaudirecties spraken tijdens de bijeenkomst wel hun zorgen uit over de resultaten van het eerste kwartaal van dit jaar. Uit de cijfers blijkt dat de daling van de bedrijfsresultaten onder de bij de DMSA aangesloten bureaus 9 procent was. Onder de leden van de VEA is dat een daling van 13 procent. De kleinere dm/actiebureaus deden het iets beter dan de kleinere thema/adviesbureaus. De bureaudirecties maken zich zorgen over het komende jaar. Er werd geconcludeerd dat de DMSA-bureaus snel en flexibel zullen moeten reageren op de vraag naar ROI op de reclamegulden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid