Overslaan en naar de inhoud gaan

'PR-bureausites scoren matig'

De tien grootste PR-bureaus in de technologische sector hebben zelf weinig aantrekkelijke websites. Volgens het Amerikaanse webzine…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tien onderzochte PR-bureaus, de meest verdienende in de VS, scoorde geen één bedrijf de maximale 50 punten. Alleen Fitzgerald en Sterling Hager behaalden 30-40 punten, terwijl Waggener Edstrom, Horn Group, Ruder Finn, Edelman en Applied Communications een magere voldoende scoorden. Wilson McHenry, PR21 en Schwartz eindigden onderaan de

related partner content for mobile comes here

Het usability-webzine LeFile.com keek bij de beoordeling naar vier onderdelen: de laadtijd van de homepage met een 56K modem, de mogelijkheid om media- of marketing-woordvoerders per e-mail te bereiken, de aanwezigheid van persberichten en bedrijfsnieuws en portfolio's of andere informatie over bureauprestaties. Op de meeste punten scoorden de tien PR-bureaus dus slecht. 'Effectieve communicatie begint bij de homepage als ingang van een bedrijf en eindigt met efficiënte contactmogelijkheden per e-mail. Dat is iets wat tenminste PR-bureaus zouden moeten weten', aldus hoofdredacteur William Dupuy in een cynisch commentaar op het onderzoek. (bron: PRNewswire)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in