Overslaan en naar de inhoud gaan

Patiënten gaan participeren in ‘Het Ziekenhuis Zorgt’

De Nederlandse (algemene) ziekenhuizen geven een vervolg aan de in 2007 gestarte imagocampagne ‘Het Ziekenhuis Zorgt’. De campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne maakt gebruik van posters in ziekenhuizen, buitenreclame op 4.500 plaatsen in het land, regionale en landelijke radio, de website en vrije publiciteit. Op 19 mei gaat de eerste campagnegolf van dit jaar landelijk van start.

related partner content for mobile comes here

‘Het Ziekenhuis Zorgt’ wil de positieve waarden van de ziekenhuisbranche voor het voetlicht brengen, samengevat in de begrippen toewijding, professionaliteit, innovatie en daadkracht. De campagne was vorig jaar sterk gericht op de 180.000 medewerkers in de ziekenhuizen. Dit jaar verwoorden patiënten het resultaat van de zorg. Voor de fotografie van 320 medewerkers en evenveel patiënten bezoeken zeven fotografen in een maand tijd alle deelnemende ziekenhuizen in Nederland. De fotoshoots in de ziekenhuizen dragen bij aan het gevoel van trots onder het eigen personeel en zorgen tegelijkertijd voor een waarheidsgetrouw en herkenbaar beeld.

Communicatieadviesbureau Publicis Consultants Van Sluis ontwikkelde de campagne en verzorgt de implementatie en uitvoering. NVZ vereniging van ziekenhuizen voert deze namens alle ziekenhuizen uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in