
De campagne maakt gebruik van posters in ziekenhuizen, buitenreclame op 4.500 plaatsen in het land, regionale en landelijke radio, de website hetziekenhuiszorgt.nl en vrije publiciteit. Op 19 mei gaat de eerste campagnegolf van dit jaar landelijk van start.
‘Het Ziekenhuis Zorgt’ wil de positieve waarden van de ziekenhuisbranche voor het voetlicht brengen, samengevat in de begrippen toewijding, professionaliteit, innovatie en daadkracht. De campagne was vorig jaar sterk gericht op de 180.000 medewerkers in de ziekenhuizen. Dit jaar verwoorden patiënten het resultaat van de zorg. Voor de fotografie van 320 medewerkers en evenveel patiënten bezoeken zeven fotografen in een maand tijd alle deelnemende ziekenhuizen in Nederland. De fotoshoots in de ziekenhuizen dragen bij aan het gevoel van trots onder het eigen personeel en zorgen tegelijkertijd voor een waarheidsgetrouw en herkenbaar beeld.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeCommunicatieadviesbureau Publicis Consultants Van Sluis ontwikkelde de campagne en verzorgt de implementatie en uitvoering. NVZ vereniging van ziekenhuizen voert deze namens alle ziekenhuizen uit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee