Nog twee netwerken in de race voor Visa
Visa heeft in de zoektocht naar een nieuw bureaunetwerk voor zijn wereldwijde media-account nog twee netwerken in het vizier: Omnicom…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aegis Media en Publicis Groupe's Starcom MediaVest Group zijn afgevallen. Starcom werkte al voor Visa en verliest dat account dus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Visa besteedt wereldwijd om en nabij de 650 miljoen dollar. In augustus gaf het concern aan zijn media-account te willen consolideren bij één netwerk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe beslissing over de bureaukeuze valt binnenkort.
Bron: Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid