Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare en VU belonen opnieuw scripties

Dit jaar organiseert Mindshare in samenwerking met de faculteitsvereniging EOS van de Vrije Universiteit de tweede Mindshare Thesis Award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs voor de meest originele scriptie op het gebied van media werd afgelopen jaar gewonnen door Maurice van Huijssteeden met zijn scriptie over de effecten van digitale banners. Zowel de opzet van het onderzoek als de resultaten staken er met kop en schouders bovenuit. “De scriptie van Maurice was er duidelijk eentje van origineel denkwerk. Het effect van rich media advertising was nog niet eerder op deze manier onderzocht. De resultaten waren ronduit verrassend te noemen”, aldus Ruud de Langen, CEO Mindshare.

related partner content for mobile comes here

Ook dit jaar worden scriptie schrijvende studenten van de VU opgeroepen mee te dingen naar deze Award door hun scriptie in te leveren bij EOS. De deadline voor het inleveren van de scriptie is
30 juni 2013. De inzendingen worden vervolgens beoordeeld door Mindshare waarna de winnaar in juli bericht krijgt. De prijs voor de talenten? Een stageplaats (Bachelor) of betaald traineeship (Master) bij het grootste mediabureau van Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in