Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft en Yahoo wereldwijd de grootste webadverteerders

Wereldwijd opererende bedrijven als Yahoo! en MSN tonen het meeste vertrouwen in de effectiviteit van het Internet als advertentiemedium.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Yahoo en MSN voeren internationaal zware campagnes, die focussen op lokale contentdiensten als instant messaging, sport, reizen en virtuele winkels. Tussen de verschillende landen zijn er grote verschillen in de regelmaat waarin internetgebruikers op banners clicken. In Nieuw-Zeeland en Ierland clicken websurfers het meest op advertenties, in Canada het minst. Dat ook in de VS nog vrij veel op banners wordt geclickt, stemt het onderzoeksbureau hoopvol. Dat land zou immers het meest volwassen internetpubliek herbergen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in