Overslaan en naar de inhoud gaan

Lost Boys koopt belang Wegener in Netcast

Wegener verkoopt haar belang van 80 procent in het internetbedrijf Netcast aan diens branchegenoot Lost Boys.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Netcast en Lost Boys zullen vervolgens samen worden gevoegd. Wegener verkrijgt een minderheidsbelang van 12,5 procent in de nieuwe combinatie.

related partner content for mobile comes here

Behalve Wegener verkoopt ook minderheidsaandeelhouder Altnova haar belang in Netcast. Wegener wil verder geen financiële details verstrekken, behalve dat voor haar aandelenpakket merendeels in contanten zal worden betaald. Lost Boys/Netcast wil op termijn naar de beurs gaan. Lost Boys is een dienstverlenend internetbedrijf, dat onder andere de website voor het tv-programma Big Brother produceerde en de websites voor Dommelsch Bier en O’Neill maakt. Netcast beweegt zich op hetzelfde terrein en is vooral gespecialiseerd in complexe websites, onder meer voor financiële instellingen. Daarnaast verzorgt het bedrijf het merendeel van de websites van Wegener. Beide bedrijven zijn volgens Wegener winstgevend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in