Overslaan en naar de inhoud gaan

Leerdammer volgt team naar Leo Burnett

Nog maar een jaar geleden ging Leerdammer Company weg bij N&W/Leo Burnett en volgde het creatieve team van Frans Brand naar Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voornaamste reden is volgens senior productmanager Jean Hendriks dat men continuïteit wil in het merkbeleid: 'We hebben veel energie gestoken in de samenwerking met het creatieve team en dat willen we niet verloren laten gaan. Wij voelen ons overigens niet verplicht bij Leo Burnett te blijven als de situatie daar wezenlijk mocht veranderen.'

related partner content for mobile comes here

Wellicht zijn binnenkort weer abri's voor het kaasmerk te zien en komt er radioreclame, maar volgens Hendriks heeft de zichtbaarheid in de winkels momenteel prioriteit.

De media-inkoop was al eerder ondergebracht bij Opmaat, dat is ontstaan uit een breakaway van Initiatieve Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in