Overslaan en naar de inhoud gaan

Jurgen Bernardy terug bij TBWA\Neboko als directeur strategie & commercie

De strateeg werkte van 1999 tot 2007 al bij TBWA\.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(44) gaat samen met Marc Leurs strategisch leiding geven aan de TBWA\Neboko Groep. 

related partner content for mobile comes here

Na zijn vertrek bij TBWA\, was hij in 2008 mede-oprichter en partner van .

Simon Neefjes, ceo TBWA Nederland, noemt Bernardy een van de beste strategen van Nederland, en zegt: &;Tijdens de eerste fusiejaren hebben we fantastisch samengewerkt. Ik heb Jurgen destijds bij zijn vertrek verteld dat er altijd een plek voor hem zou zijn als hij terug wilde komen. Dat moment is nu gekomen.&;

Marc Leurs, directeur Strategie & Media Arts: &;Commerciële creativiteit vereist vandaag de dag de hoogst mogelijke kwaliteit en diversiteit op onze afdeling strategie. Jurgen zorgt voor een enorme versterking, dat is geweldig.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in