Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo nieuwe nummer 1 in de Merken Top 40

De retailer wisselt stuivertje met Albert Heijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Zaanse retailer zakt deze week naar nummer 2. Jumbo stijgt naar plek 1 omdat de retailer in vergelijking met vorige week iets hoger scoort op zowel de bestedingen als op social.

related partner content for mobile comes here

De reactie van Jumbo: &;Iedere prijs of nominatie die Jumbo ontvangt is een compliment voor onze medewerkers en een bevestiging dat onze formule wordt gewaardeerd.&; Aldus de woordvoerder.  

De top 3 wordt besloten met nog een retailer: Lidl.

Binnen de top 10 doen ook Rabobank, Ikea en Heineken het goed, zij hebben alle drie een positiewinst van minimaal 5 plekken.

T-Mobile hoogste nieuwe
De hoogste nieuwe binnenkomer deze week is T-Mobile, zij komen binnen op plaats 11. Andere nieuwe binnenkomers zijn Fox en Efteling, zij komen binnen op respectievelijk plaats 19 en 25.

Merken die deze week een aantal plaatsen zakken zijn onder andere KPN, Volvo, Coca Cola en Gamma.

 

 

wordt vanaf nu wekelijks samengesteld op basis van drie bronnen, te weten marktonderzoek, mediabestedingen en social media buzz.

DVJ Insights, Nielsen en Buzzcapture, de datapartners van de Merken Top 40, leveren de data uit deze bronnen. 

De Merken Top 40 is ontstaan vanuit het idee dat &;ondanks dat er al veel rankings zijn op het gebied van merken, er nog geen wekelijkse chart voor merken bestaat. Dit terwijl er veel dynamiek is in de markt, onstaan door de steeds verdergaande digitalisering en social media&;, aldus de bedenkers van de lijst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
peteradera

Ik ben erg onder de indruk van uw artikel, bedankt voor het delen van het goede artikel.gomovies

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in