Jaarlijkse NIMA-competitie richt zich op e-commerce
In september gaat voor de zesde keer het NIMA Marketing Game van start, een landelijke competitie waarin deelnemende teams het…
In september gaat voor de zesde keer het NIMA Marketing Game van start, een landelijke competitie waarin deelnemende teams het marketingmanagment van een fictief bedrijf vormen. Het thema van dit jaar is ‘E-commerce in een traditionele markt.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aan deze ‘leerzame’ competitie kan men deelnemen via internet of tijdens de NIMA Marketing Game Dag op 31 oktober. Teams van onder meer PTT Post, Arke, Arke, Belastingdienst en Delta Lloyd hebben zich al aangemeld. Abonnees van Adformatie of Tijdschrift voor Marketing krijgen 10 procent korting op deelname. De inchrijving sluit op 15 september. Voor meer informatie kunt u kijken op deNIMA Marketing Game site of bellen met MCC Nederland 020-430 01 00.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid