Overslaan en naar de inhoud gaan

EMTE, V&D, Sanoma en KPN genomineerd voor Customer Data Award

Bij het kiezen van een winnende case is het van belang dat het succes wordt benadrukt met een positieve ROI’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vakjury van de DDMA Customer Data Award heeft vier bedrijven aangewezen als genomineerden voor deze jaarlijkse vakprijs: EMTE Supermarkten, V&D, Sanoma en KPN. De jury toetst de cases op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De award wordt uitgereikt op dinsdagavond 17 november tijdens de award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

‘De genomineerde cases laten op een overtuigende manier zien dat er een klantdialoog wordt aangegaan op basis van klantinzichten’, aldus juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions). Volgens Groenewoud is het niveau van de cases hoog: ‘De cases laten zien dat er aan marktbewerking wordt gedaan op een vernieuwende manier die de klant als vertrekpunt neemt. Bij het kiezen van een winnende case is het van belang dat het succes wordt benadrukt met een positieve ROI’.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op 18 november. DDMA is de branchevereniging voor ‘data driven marketing’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in