Dierenbescherming heeft profijt van emailmarketing
De Dierenbescherming is begin dit jaar met succes van start gegaan met e-mail marketing. Doelstelling bij het inzetten van e-mail is het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de bekostiging van deze nieuwe activiteit wordt de frequentie waarmee het blad DIER wordt uitgegeven, teruggebracht naar viermaal per jaar in plaats van de huidige zesmaal per jaar. Uit de daarmee bespaarde kosten wordt een maandelijkse e-mail nieuwsbrief gefinancierd. Voor strategie, implementatie en verzending van de e-mail nieuwsbrieven heeft de Dierenbescherming gekozen voor Veritate Company.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De eerste resultaten van de e-mail activiteiten van de Dierenbescherming stemmen tevreden. Na verzending van de eerste e-mail nieuwsbrieven nam het website-bezoek gedurende een aantal dagen met 60 procent toe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid