Overslaan en naar de inhoud gaan

Dierenbescherming heeft profijt van emailmarketing

De Dierenbescherming is begin dit jaar met succes van start gegaan met e-mail marketing. Doelstelling bij het inzetten van e-mail is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de bekostiging van deze nieuwe activiteit wordt de frequentie waarmee het blad DIER wordt uitgegeven, teruggebracht naar viermaal per jaar in plaats van de huidige zesmaal per jaar. Uit de daarmee bespaarde kosten wordt een maandelijkse e-mail nieuwsbrief gefinancierd. Voor strategie, implementatie en verzending van de e-mail nieuwsbrieven heeft de Dierenbescherming gekozen voor Veritate Company.

related partner content for mobile comes here

De eerste resultaten van de e-mail activiteiten van de Dierenbescherming stemmen tevreden. Na verzending van de eerste e-mail nieuwsbrieven nam het website-bezoek gedurende een aantal dagen met 60 procent toe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in