Communicatie Poll: imago PR-branche


De PR wereld heeft zijn eigen PR volgens diverse critici uit de branche zelf niet goed voor elkaar. (zie opinie-artikel Heeft PR betere PR nodig?). Moeten de PR-bureaus hun eigen adviezen meer ter harte nemen? Daaraan is de Communicatie Poll gewijd. De stelling: ‘PR heeft nog steeds een imagoprobleem’ (zie homepage rechterkolom).
De stelling van vorige week was: 'Laat de Duitse overheid een voorbeeld nemen aan de Nederlandse gezondheidsautoriteiten bij communicatie rondom de EHEC uitbraak'. Daarmee was een meerderheid van 69 procent het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Ja, centrale regie en een nuchtere aanpak werken beter dan dit paniekvoetbal’. De andere 31 procent zag meer in de andere optie: ‘Nee, de beste stuurlui staan aan wal, probeer de gemoederen maar eens te sussen als je geen brandhaard kunt vinden’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid