Overslaan en naar de inhoud gaan

C-Roots ontwikkelt nieuw merk voor NKI-AVL

C-Roots ontwikkelt het merk, identiteit en de positionering voor een nieuw fonds van Het Nederlands Kanker Instituut - Antoni van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse NKI-AVL bestaat uit een instituut voor wetenschappelijk kankeronderzoek, het Nederlands Kanker Instituut (NKI) en een oncologisch ziekenhuis. Het NKI-AVL werkt sinds jaren intensief samen met KWF Kankerbestrijding. Een groot deel van de financiering van het onderzoek is afkomstig van deze stichting. Met de oprichting van een nieuw fonds breidt NKI-AVL die samenwerking uit tot zelfstandige fondsenwerving. Daarmee positioneert NKI-AVL zich als zelfstandig fonds.

related partner content for mobile comes here

Primaire doelstelling is kanker te bestrijden door middel van patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs. Centraal hierbij staat het vinden en verbeteren van methoden op het gebied van diagnostiek en behandeling die de patiënt zo min mogelijk belasten. Bij dit toegepaste, klinische onderzoek werken onderzoekscentrum en kliniek intensief samen. Specialisten, verpleegkundigen, onderzoekers en patiënten bevinden zich immers in één instituut. Onderzoeken kunnen snel worden gestart, resultaten kunnen meteen worden getest en geïmplementeerd in de behandeling in de kliniek.

C-Roots is gevraagd om voor het nieuwe fonds een identiteit en positionering te ontwikkelen en daarbij maximaal gebruik te maken van de bekendheid van NKI-AVL. Kerngedachte daarbij: er is maar één instituut en één centrum met expliciete focus op kanker, één plek waar onderzoek en behandeling in één hand zijn en maar één instituut met toonaangevende internationale status in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in