Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijl PR wint Sabre Award voor campagne met Marktplaats

Van de 12 Nederlandse nominaties was inzending Marktplaats enige die een prijs won in de - geografisch beperkte - categorie Benelux.
Het team van Bijl PR met champagne na winst van de Sabre Award
Het team van Bijl PR met champagne na winst van de Sabre Award
Het team van Bijl PR met champagne na winst van de Sabre Award
Het team van Bijl PR met champagne na winst van de Sabre Award

Bijl PR heeft een Sabre Award gewonnen voor de feestdagencampagne voor Marktplaats. Het is de enige van de 12 genomineerde Nederlandse cases die in de prijzen viel. Het won de prijs in de categorie Benelux.

related partner content for mobile comes here

Met de campagne, waarbij ook de bureaus Happiness-Brussels & Higuita, Mediacom and Maxlead zijn betrokken, propageerde Marktplaats om vaker tweedehands speelgoed cadeau te doen in plaats van nieuw. Het maakt voor kinderen geen verschil, maar wel voor het milieu, de portemonnee en de wereld.   

Onderdeel van de campagne waren onder meer een niet-gescript experiment waar een tv-commercial over gemaakt is, persberichten, persoonlijke ontmoetingen met politici, advertorials, online advertenties én de inzet van influencers. De campagne leidde ertoe dat er 10 procent meer vraag was naar tweedehands speelgoed op Marktplaats en meer kinderen tweedehands speelgoed cadeau kregen

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in