Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Verlinde leidt jury Mercurs 2015

De zevenkoppige jury buigt zich over alle inzendingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder voorzitterschap van Albert Verlinde (theaterproducent en tv-presentator) bestaat de professionele jury verder uit: Irpa Allard (International creative director MPG), Vivianne Bendermacher (Founder Aim for Moon, Techionista , Media-innovator), LOF-afgevaardigde Rob van Bracht (Independent creative and content director), Perre van den Brink (Head of content/creative director VICE en managing director Tratlehner), Maarten Hafkamp (Mediaredacteur Adformatie) en Léonie Koning (Managing director Initiative). Harriët Schrier (Directeur Groep Publiekstijdschriften) bewaakt zoals elk jaar de jurypocedure. 

related partner content for mobile comes here

Acht categorieën
De jury gaat uit de inzendingen het allerbeste werk selecteren en kiest de Mercur Magazine van het Jaar, Lancering van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Marketingactie van het Jaar, Merkinnovatie van het Jaar, Reportage van het Jaar en de nieuwe prijs BeLOFte van het Jaar. 
 
De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines en de Mercur Retailer van het Jaar, worden niet door deze jury geselecteerd. 

De inzending van cases sluit 25 september. De nominaties worden op 30 oktober bekendgemaakt. De uitreiking van de Mercurs is op 9 december, tijdens de Club Mercurs 2015, in de MarktKantine in Amsterdam. 

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in