Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorstel Carp voor nieuw publiek bestel

Tijdschrift Carp presenteert deze week een voorstel voor een nieuw publiek omroepbestel. Het uitgangspunt daarbij is kwaliteit, zonder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De omroepverenigingen en de reclameblokken van de Ster worden afgeschaft, waarna drie nieuwe multimediale zenders worden gestart: Het NieuwsPlein, Het KinderPlein en Het CultuurPlein.

related partner content for mobile comes here

Het NieuwsPlein brengt journaals en actualiteitenprogramma's, Het KinderPlein biedt tegenwicht aan FoxKids en Nickelodeon met educatieve programma's van bijvoorbeeld Paul de Leeuw of Bas Haring en Het CultuurPlein biedt kunst met een grote K, een permanent podium voor de culturele wereld.

Fadime Orgü, mediawoordvoerder VVD, noemt het plan van Carp ‘prachtig’. ‘Het enige nadeel is dat je in deze opzet veel publiek gaat verliezen.' Ton Verlind, mediadirecteur KRO: 'De toekomst is aan scherp geprofileerde zenders. Dat spreekt ons aan in het Carp-plan.' Eugène Roorda, directeur reclamebureau Roorda: 'Het Carp-plan ziet er elegant en toekomstbestendig uit. Vooral KinderPlein vind ik een mooi concept.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in