Voorstel Carp voor nieuw publiek bestel
De omroepverenigingen en de reclameblokken van de Ster worden afgeschaft, waarna drie nieuwe multimediale zenders worden gestart: Het NieuwsPlein, Het KinderPlein en Het CultuurPlein.
Het NieuwsPlein brengt journaals en actualiteitenprogramma's, Het KinderPlein biedt tegenwicht aan FoxKids en Nickelodeon met educatieve programma's van bijvoorbeeld Paul de Leeuw of Bas Haring en Het CultuurPlein biedt kunst met een grote K, een permanent podium voor de culturele wereld.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaFadime Orgü, mediawoordvoerder VVD, noemt het plan van Carp ‘prachtig’. ‘Het enige nadeel is dat je in deze opzet veel publiek gaat verliezen.' Ton Verlind, mediadirecteur KRO: 'De toekomst is aan scherp geprofileerde zenders. Dat spreekt ons aan in het Carp-plan.' Eugène Roorda, directeur reclamebureau Roorda: 'Het Carp-plan ziet er elegant en toekomstbestendig uit. Vooral KinderPlein vind ik een mooi concept.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid