Overslaan en naar de inhoud gaan

VONQ en Starcom gaan intensief samenwerken

De bureaus slaan de handen ineen rond employer branding, digital media performance en recruitment.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verdieping van de kennis en consultancy vanuit een dataperspectief is de basis die beide bureaus delen. De samenwerking richt zich op de activiteiten op het gebied van data, content en productinnovaties.

related partner content for mobile comes here

Starcom bedient naast haar lokale portfolio vanuit Nederland ook de internationale markt voor verschillende accounts. Het idee is om verschillende proposities in gezamenlijkheid te ontwikkelen voor verschillende markten. Cornelie Weller (ceo Starcom): ‘Wij geloven in de focus van specialisme, maar alleen als deze echt geïntegreerd wordt aangeboden. Het partnership met VONQ stelt ons in staat om recruitment marketing vraagstukken van onze klanten nog specifieker in te kunnen richten.’

VONQ is een Europese speler op het gebied van recruitment marketing services en helpt bedrijven met behulp data, slimme tools en marketingkennis de juiste doelgroepen te bereiken voor hun vacatures.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in