Overslaan en naar de inhoud gaan

SNT beste beursintro van 2000

SNT is tijdens de Dag van het Eigen Vermogen in Bussum uitgeroepen tot IPO [Initial Public Offering] of the year 2000.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere kanshebbers waren Tie, World Online, Newconomy, New Skies, Isotis en Crucell. De jury hanteerde de volgende criteria: de tevredenheid bij aandeelhouders en beleggers, het tijdig en juist informatie verschaffen en het verloop van de koers na de introductie. SNT, wiens beursintroductie op het juiste moment kwam en als innovatief werd bestempeld, kwam uiteindelijk als best renderende beursnieuweling uit de bus. Lezers van het beleggersblad Beursplein 5 deelden de mening van de jury,

related partner content for mobile comes here

want zij kenden SNT de publieksprijs toe.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in