Overslaan en naar de inhoud gaan

Publieksprijs voor beste krantenadvertentie

De Nederlandse dagbladen organiseren via Cebuco een verkiezing van de beste dagbladadvertentie van 2004. In de derde week van januari wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doelstelling van de publieksprijs is de lezer nog eens te laten zien welke goede uitingen er in het afgelopen jaar in de krant hebben gestaan en wat de impact daarvan is. Daarnaast willen de dagbladen hiermee hun waardering uitspreken richting de adverteerders en makers van deze advertenties.

related partner content for mobile comes here

De lezer wordt gevraagd een keuze te maken uit tien algemene advertenties en tien inhakers. Deze selectie wordt afgebeeld op 2 pagina’s in alle kranten. De lezer kan zijn stem uitbrengen via een telefoonnummer of via een speciale website.
De winnende adverteerder en het verantwoordelijke reclamebureau in beide categorieën worden landelijk bekendgemaakt in een Ingezonden Mededeling in alle dagbladen. Daarnaast krijgen ze een 1/1 pagina aangeboden in alle dagbladen.
Begin januari worden de genomineerde advertenties bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in